Garantie en retourneren

We willen dat je tevreden bent met de producten die je bij Slaapspecialist Van Ellen hebt besteld. Het kan voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent of het product past niet bij jouw slaapwensen. We zorgen ervoor dat het retourneren of het omruilen van een product eenvoudig verloopt. Onder bepaalde voorwaarden is het mogelijk om je product te retourneren of om te ruilen.

Heb je een vraag over het retour sturen van je product(en) uit onze webshop? Neem gerust contact
met ons op en wij beantwoorden je vraag graag.

Openingstijden

Maandag12:00 tot 18:00
Dinsdag t/m vrijdag10:00 tot 18:00
Zaterdag10:00 tot 17:00
ZondagGesloten

Koopavonden op afspraak

Je kan ons bereiken via e-mail info@slaapspecialistvanellen.nl of bel naar 035 6317351.

Retourneren van je online aankoop

Ben je toch niet helemaal tevreden over je online bestelling? Dan kun je je aankoop tot 14 dagen na levering (zichttermijn) ontbinden en je product retourneren.

Hierbij gelden onderstaande voorwaarden:

  • het product is onbeschadigd, niet vervuild en zit in de originele en ongeopende verpakking indien redelijkerwijs mogelijk
  • het product is ongebruikt en ongemonteerd
  • het product is niet speciaal voor je aangepast en/of gepersonaliseerd (zoals boxsprings en matrassen)
  • om hygiënische reden is het niet mogelijk om producten zoals hoofdkussens en dekbedden terug te nemen welke reeds gebruikt en/of beslapen zijn.
  • de verzendkosten voor het retour sturen van je online bestelling is voor de consument.

Omruilgarantie

Op de meeste matrassen bieden we omruilgarantie aan. De termijn voor het omruilen is per fabrikant verschillend.

  • Avek: 90dagen omruilgarantie
  • Eastborn: 60 dagen omruilgarantie
  • Pullman: 60 dagen omruilgarantie
  • M line: 100 dagen omruilgarantie
  • Mahoton: 60 dagen omruilgarantie
  • Fusion: 90 dagen omruilgarantie
  • Luxury Collection: 100 dagen omruilgarantie

De omruilgarantie is enkel alleen op de hardheid of het type matras en geldt niet voor topmatrassen. De afmeting wijzigen valt niet binnen de omruilgarantie.
Indien je gebruik wenst te maken van de omruilgarantie, verzoeken we je om met ons contact op te nemen en aan te geven welke omruiling je wenst. Geef hierbij ook jouw naw gegevens en/of ordernummer door. Per matras (1-persoons) wordt €50 in rekening gebracht per ligplek voor transport en handelingskosten. Uiteraard wordt ook het prijsverschil naar een duurder matras in rekening gebracht.